Veškeré činnosti spojené s organizací a řízením chodu studia
Kontrola a přepis projektových hodin do interního systému
Finanční vedení projektů, reporting a fakturace klientům
Základní účetní evidence - systematizace účtů, správa firemní pokladny, kontrola faktur, předávání dokladů a komunikace s účetní, zadávání plateb
Zajištění služeb, nákup doplňků a techniky nutné pro hladký chod
Základní obsluha studia, klientů a dalších návštěv
Každodenní administrativa – pošta, smlouvy, e-maily, telefony, kurýři, tisk a skenování dokumentů
Evidence všech procesních a interních informací
Starost o nové kolegy a jejich hladké vplutí do kreativního procesu
Pečlivost, analytické a systematické myšlení, výbornou komunikaci a profesionální vystupování
Rodilá čeština, angličtina na komunikativní úrovni
Schopnost rychlého rozhodování a operativního plánování
Uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
Práci na full-time a partičku skvělých kamarádů kolem
Možnost neustále se učit novým věcem a profesně se posouvat
Žádný dress code, prostě být jen cool
Tak dobrý kafe, jaký si ho uděláš :)
Pokud si myslíš, že bez tebe nemůžeme být, ozvi se nám s profesním portfoliem a pár informacemi o sobě na