Umění
na ledu
Vizuální styl luxusního zmrzlinového salonu
Crème
de la Crème
Crème de la Crème je značkou spolumajitele Jana Hochmeistra, mistra zmrzlináře, který se tomuto umění učil od největších italských mistrů aby po letech bohaté praxe vybudoval místo, kde se snoubí zmrzlina s vyšší gastronomií.
Tajemná
receptura
Logotyp ve tvaru "zmrzlinoidu" - útvaru vycházejícícho z kopečku zmrzliny je obklopen texturou založenou na kvalitních ingrediencích, bohatém know-how a lásce k řemeslu. To jsou hlavní prvky unikátnícho vizuálního stylu značky.
Kreativní
vizuál
Textura Crème de la Crème propojuje prezentaci značky na všech úrovních komunikace, i v té nejkreativnější poloze.
Svět
ikonografie
Textura Crème de la Crème propojuje prezentaci značky na všech úrovních komunikace, i v té nejkreativnější poloze.